Buduj dobre relacje z klientami

Usatysfakcjonowany klient to szczęśliwy klient. Rozpocznij badania z ankietami online, by zwiększyć zadowolenie nabywców Twoich produktów i usług, zbudować bazę lojalnych promotorów marki i pielęgnować dobre relacje z klientami.

Poznaj firmy i instytucje, które zaufały Webankiecie

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo

Badanie Preferencji Klientów

Dlaczego Twoja oferta nie przyciąga klientów?

Nie masz budżetu na zlecenie badań klientów agencji? Samodzielne badanie potrzeb klienta to doskonała alternatywa do znacznie droższych badań rynkowych. Dzięki niemu możesz zebrać wszystkie niezbędne informacje do tego, aby Twoje produkty i usługi odpowiadały oczekiwaniom rynku.

Więcej o badaniach preferencji klientów strzałka w prawo strzałka w prawo

Badanie satysfakcji klienta

Czy klienci są zadowoleni ze współpracy z Twoją marką?

Wiesz, że co trzeci klient odchodzi do konkurencji po jednym rozczarowującym doświadczeniu z firmą? Większość – bez słowa. Badanie Customer Satisfaction Score (CSAT) pozwoli Ci na lepsze poznanie potrzeb i problemów klienta, a wnioski z badań na podejmowanie dobrych decyzji biznesowych.

Więcej o badaniu satysfakcji strzałka w prawo strzałka w prawo

Badanie Biura Obsługi Klienta

Czy Dział Wsparcia i Obsługi w firmie spełnia oczekiwania klientów?

Nawet 80% klientów kończy współpracę z firmą przez rozczarowującą jakość pracy zespołu Customer Support. Badaj poziom zadowolenia z obsługi swoich klientów (Customer Effort Score), żeby zapewnić najwyższe standardy pracy Biura Obsługi Klienta.

Więcej o badaniu BOK strzałka w prawo strzałka w prawo

Badanie po transakcji

Klienci wybierają produkty i usługi konkurencji?

Pytaj klientów o opinie po zakupie lub skorzystaniu z usługi jedną prostą ankietą. Zbieraj i analizuj feedback w jednym miejscu i na jego podstawie podejmuj właściwe decyzje, które zwiększą odsetek udanych transakcji i zapobiegną churnowi.

Więcej o badaniu po transakcji strzałka w prawo strzałka w prawo

Badanie NPS

Czy Twoi klienci myślą ciepło o Twojej marce i polecają ją znajomym?

2/3 firm z listy Fortunę 1000 wykorzystuje NPS. Nie zostań w tyle – używaj najbardziej popularnej na świecie metody pomiaru lojalności klientów. Wykorzystaj gotowy szablon pytania, łatwo wyślij ankietę do klientów, a wynik NPS obliczymy za Ciebie.

Więcej o badaniu NPS strzałka w prawo strzałka w prawo

Badaj klientów z Webankietą

obraz - dlaczego webankieta
  • icon

    Blisko 800 000 stworzonych ankiet

    Działamy ponad 10 lat, a zaufało nam już ponad 20 000 firm
    i organizacji. Stale rozwijamy się słuchając naszych użytkowników.

  • icon

    Świetne wsparcie klienta

    Dział obsługi jest jednym z najwyżej ocenianych elementów Webankiety przez naszych klientów. Pomożemy Ci w razie pytań o tworzenie ankiet czy analizę wyników.

  • icon

    Wskazówki i porady merytoryczne

    Nasz blog pełen jest wskazówek i porad co zrobić by Twoje ankiety zebrały jak najwięcej wyników. Nawet jeśli to Twój pierwszy raz, z nami uda się na pewno.

  • icon

    Bezpieczeństwo danych w ankietach

    Przetwarzanie danych jest zgodne ze wymaganiami RODO i spełnia wysokie normy bezpieczeństwa. Od lat wybierają nas m.in. banki i placówki medyczne.

Doceniają nas użytkownicy z całego świata

Zaufanie to podstawa naszej współpracy. Sprawdź co sądzą o nas nasi klienci.

opinion image

Po otrzymanych rekomendacjach wypróbowaliśmy Webankietę, która okazała narzędziem łatwym i elastycznym w korzystaniu. Doceniamy profesjonalizm i szybką reakcję działu supportu, a także cierpliwość. Webankieta jest przydatna w wielu kontekstach i coraz więcej osób oraz całych działów aktywnie z niej korzysta.

Krzysztof Gabruk

Customer Experience Chapter Leader w Santander Bank Polska

Santander logo
Zobacz wszystkie opinie strzałka w prawo strzałka w prawo
block image

PLAN ENTERPRISE

Plan dla zespołów i działów dużych firm, dostosowany do potrzeb najbardziej wymagających Klientów.

Plan Enterprise umożliwia:

  • tworzenie ankiety we własnej domenie,
  • zakładanie wielu kont użytkowników,
  • podpisanie dedykowanej umowy,
  • indywidualną opiekę accounta.

Chcesz dowiedzieć się więcej, napisz [email protected]